bazarnews

کد خبر: ۸۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر گفت: بر اساس بررسی ابتدایی آمار، ۲۲ درصد از جامعه آماری ۱۵ میلیون قبض دوره جاری، مشترکانی بودند که در پلۀ کم‌مصرف قرار می‌گرفتند.

طرح ارائه تخفیف 100 درصدی برق با عنوان برق امید مدتی است که در صدر اخبار مرتبط با حوزه نیرو دست به دست می‌شود، بر مبنای جزئیات ارائه شده از این طرح، مشترکان در سه رده کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف رده‌بندی شده و از موارد موجود برق امید بهره‌مند می‌شوند.

بر این اساس مشترکان کم مصرف به غیر از واحدهای مسکونی خالی و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از تخفیف 100 درصدی بهره‌مند شده و مشترکان پر مصرف در شرایطی که مصرف خود را با استفاده از شرایط تشویقی طرح برق امید کاهش ندهند، مشمول 10 درصد افزایش بهای برق می‌شوند.

با توجه به آغاز رسمی طرح برق امید از آبان ماه سال جاری، نتایج بررسی‌های اولیه این طرح بر مبنای پایش 15 میلیون قبض (نصف قبوض صادر شده در یک دوره) آغاز شده و نتایجی از تاثیرگذاری این طرح مطرح شده است.

در همین راستا و به منظور آگاهی از نتایج بررسی ابتدایی طرح برق امید به سراغ عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر رفتیم تا در گفتگویی نسبت به ارائه آمار و اطلاعات موجود اقدام کنیم.

برچسب ها: برق ، مصرف برق ، برق رایگان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: