bazarnews

کد خبر: ۸۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: در ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه روز شنبه(22 آذر)، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه به چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۹۶۵ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش قیمت نسبت به آخرین ساعات کاری روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۴۰ دلار رسید.

 دو هفته گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.
از سوی دیگر کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده است، به نظر کارشناسان احتمال افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده وجود دارد. آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری را کاهش خواهد داد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: