bazarnews

کد خبر: ۸۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
پروژه برلیان در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران واقع شده است در واقع یکی از مهم ترین نکته در انتخاب املاک که می توان گفت مهم ترین نکته در این گونه انتخاب ها است، موقعیت مکانی ملک است.

پروژه برلیان در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران واقع شده است در واقع یکی از مهم ترین نکته در انتخاب املاک که می توان گفت مهم ترین نکته در این گونه انتخاب ها است، موقعیت مکانی ملک است. منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق خوش آب و هوا می باشد که در عین اینکه از آلودگی هوای تهران به دور است اما به وسیله بسیاری از بزرگراه ها و اتوبان ها به مرکز شهر وصل شده است، از طرفی فضای سبزی که این منطقه دارد آن را به طور کلی با فضای شهری و آب و هوایی تهران متمایز کرده است. این منطقه فاصله چندانی با بسیاری از مناطق خوش آب و هوا و گردشی اطراف تهران ندارد و به همین خاطر بسیاری از انبوه ‌سازان تمرکز خود را برای ساخت پروژه های خود در منطقه ۲۲ تهران گذاشتند و این منطقه از لحاظ آینده ملکی بسیار رو به رشد و رو به پیشرفت می باشد.

پروژه برلیان با کاربری مسکونی یک  برج  بیست و دو طبقه می باشد و هر طبقه از آن دارای واحد هایی با متراژ های مختلف است. کمترین متراژ در این برج واحد های ۹۵ متری هستند و بزرگترین متراژ در این برج واحد های ۱۳۱ متری هستند، یک تیپ دیگر از متراژ نیز در ساخت این برج به کار رفته است و آن هم تیپ متراژی ۱۳۱ متری است، در کل برج برلیان در سه تیپ متراژی ساخته شده است که در بالا به آنها اشاره کردیم. امکانات این برج شامل یک طبقه همکف لابی می باشد که به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به ساکنین برج است.

از دیگر امکانات پروژه برلیان سالن اجتماعات چند منظوره است که می تواند برای مقاصد مختلف مورد استفاده اعضای برج قرار بگیرد و اینکه برنامه هایی برای اعضای برج در این سالن اجتماعات و برگزار شود همچنین ساکنین برج می توانند جلسات مخصوص به برج را در این سالن برگزار کنند. از دیگر امکانات پروژه برلیان پارکینگ و انباری است که لازمه ی هر خانواده می باشد، پارکینگ به صورتی طراحی شده است که افراد بتوانند ماشین های میهمان های خود را نیز در آن جای دهند و مشکلی بابت تجمع خودرو در مقابل برج نداشته باشند.

شرایط پیش فروش پروژه برلیان و بررسی سود دهی آن

پروژه برلیان

 

انباری برج برلیان به صورتی طراحی شده است که کمترین میزان آسیب به آن وارد شود معمولاً افراد خیلی کم به قسمت انباری مراجعه می‌کنند و اگر نشتی آب یا هرگونه آسیبی به این قسمت وارد شود افراد خیلی دیر متوجه آن می ‌شوند و ممکن است این امر موجب خسارت مالی و خسارت به وسایل انباری افراد شود هر چند که لوله کشی و ساخت برج برلیان به طوری انجام گرفته است که تا سالیان طولانی تحت هر شرایطی این برج دچار آسیب نخواهد شد.

موقعیت مکانی پروژه برلیان

موقعیت مکانی برج برلیان واقع در منطقه ۲۲ تهران است و این منطقه از نظر رفاه شهری و امکانات شهری کاملاً تکمیل و فول امکانات است وهیچ گونه کمبودی در این منطقه وجود ندارد که افراد مجبور شوند برای جبران این کمبود به مرکز شهر مراجعه کنند. موقعیت مکانی دقیق برج برلیان واقع شده در شهرک گلستان که در امتداد بزرگراه همت به سمت غرب وجود دارد. پروژه برلیان واقع در شهرک مروارید شهر از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است که باعث می شود خریداران همواره ملک خود را در حال پیشرفت ببینند از آنجا که در منطقه ۲۲ تهران یک منطقه رو به پیشرفت است و بسیاری از انبوه سازان به ساخت پروژه های مختلف در این منطقه پرداخته اند، نه تنها برج برلیان در یک منطقه رو به پیشرفت قرار دارد بلکه از نظر شهرکی که در آن واقع شده است نیز برتری نسبت به دیگر مکان ‌های منطقه ۲۲ تهران دارد.

شرایط پیش خرید پروژه برلیان

شرایط پیش خرید پروژه برلیان برای اعضای اولیه تعاونی به این صورت است که آن ها می‌ توانند به صورت علی الحساب ۴ و نیم میلیون تومان بابت هر متر از پروژه پرداخت کنند و پس از آن اقساطی که برای پرداخت تعیین شده است طبق نظر و اعلام تعاونی به این صورت است که حدوداً در هر سه یا چهار ماهه افراد ملزم به پرداخت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان هستند و زمان تحویل این پروژه در سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

شرایط پیش فروش پروژه برلیان و بررسی سود دهی آن

پروژه برلیان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: