bazarnews

کد خبر: ۸۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: شرایط تنظیم بازار کشور به هیچ عنوان آمادگی افزایش قیمت برای هیچ اقلام کالایی را ندارد و به هیچ عنوان تغییر قیمت خارج از مصوبات را تحمل نخواهیم کرد.

عباس قبادی در پایان جلسه امروز ستاد تنظیم بازار کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تنظیم بازار کشور به هیچ عنوان آمادگی افزایش قیمت برای هیچ اقلام کالایی را ندارد و به هیچ عنوان تغییر قیمت خارج از مصوبات را تحمل نخواهیم کرد و به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد. چرا که این مهم در شرایط حاضر و خاص کرونایی و اقتصادی مردم پذیرفتنی نیست.
دبیر ستاد تنظیم بازار همچنین با اشاره به موضوع تذکر داده شده به شرکت های لبنی مبنی بر عدم تغییر قیمت و افزایش نرخ اقلام کالایی خارج از چارچوب های تعیین شده در تنظیم بازار کشور گفت: قطعاً با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد و این موضوع مشمول تمام اقلام کالایی دارای مصوبه قیمت و سایر اقلام لبنی بدون قیمت تثبیتی است.
وی با بیان اینکه افزایش قیمت های نامتعارفی در برخی کالاهای لبنی مشاهده شده است، تصریح کرد: اگر چه اغلب آن ها این موضوع را انکار می کردند، اما مکلف شدند تا قیمت های محصولات لبنی را افزایش ندهند و در شوینده ها هم هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
قبادی در مورد مسائل مطرح شده در خصوص قیمت محصولات پتروشیمی گفت: تنظیم بازار محصولات پتروشیمی بر عهده کمیته ای در شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و در جلسه امروز مصوب شد تا هفته آینده این کمیته گزارش کاملی را در مورد تصمیمات خود به ستاد ملی تنظیم بازار ارائه کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: