bazarnews

کد خبر: ۸۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
جانباز گفت: اگر مشترکان الگوی مصرف را رعایت کنند با تخفیف صد درصدی مواجه می شوند.

کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب کشور در نشست خبری که صبح امروز در سازمان آب و فاضلاب کشور با موضوع مشترکان خوش مصرف برگزار شد، گفت: در واقع هدف اصلی این طرح فرهنگ سازی تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان خانگی به نحوه استفاده از منابع ارزشمند و محدود آب آشامیدنی است.
او ادامه داد: راهکار های تشویقی و بازدارنده ای که در این طرح پیش بینی شده کمک خواهد کرد که این فرهنگ سازی تحقق یابد در این طرح مشترکان خوش مصرف خانگی به سه دسته خوش مصرف، پرمصرف و بد مصرف تقسیم می شوند.
۳۰ هزار میلیارد تومان معوقه وزارت نیرو به بخش خصوصی
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آب تصریح کرد: تابستان گذشته را با افزایش مصرف با توجه به شیوع کرونا گذراندیم، با اقدامات صورت گرفته و یکپارچه سازی شبکه آب روستایی و غیره توانستیم به خوبی عبور کنیم.
در ادامه این برنامه جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور و معاون وزیر نیرو افزود: موضوع این نشست طرح آب امید است که در هیئت وزیران به تصویب رسید و به وزارت نیرو برای ارائه ابلاغ شد.
جانباز گفت: به طور ملی در بخش آب و فاضلاب در بودجه ۱۴۰۰ علی رغم محدویت مالی افزایش ۳۶ درصدی داریم که امیدواریم با حمایت مجلس شورای اسلامی طرح ها را اجرایی کنیم.
معاون وزیر نیرو بیان کرد: طبق پیگیری های انجام شده همانند برق امید، آب امید هم به تصویب هیئت وزیران رسید، به طوری که مشترکان اگر یک سوم مصرف را داشته باشند از پرداخت آب بها معاف خواهند بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: