bazarnews

کد خبر: ۸۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: بازار خودرو همچون هفته های گذشته راکد است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی شود، چرا که بازار دیگر جذابیتی برای دلال ها ندارد.

نعمت الله کاشانی نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: بازار خودرو همچون هفته‌های گذشته همچنان راکد مانده و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و از سویی دیگر با توجه به اینکه نرخ دلار تقریباً به ثبات رسیده، قیمت خودرو نیز همچون دو هفته قبل است و کاهش بیشتری نداشته است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: چنانچه دو خودروساز کشور این روندی که برای رشد تولید در پیش گرفته اند و تقریباً نسبت به پارسال تولیدات خود را ۳۰ درصد افزایش داده اند، ادامه دهند احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عرضه خودرو نسبت به تقاضا بیشتر شده و فقط مصرف کننده واقعی در بازار حضور دارد و بازار دیگر جذابیتی برای دلالان ندارد؛ پول‌هایی که وارد بازار خودرو شده بود در حال خروج از این بازار است.

کاشانی نسب گفت: با توجه به اینکه معامله خاصی در بازار انجام نشده، نمی‌توان قیمت جدیدی برای خودرو اعلام کرد و قیمت‌ها همان قیمت‌های یکی دو هفته گذشته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: