bazarnews

کد خبر: ۸۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۲۰ میلیون نفر دیگر از امروز تحت شدیدترین محدودیت‌های کرونایی در انگلیس قرار خواهند گرفت.

 بیست میلیون نفر دیگر در انگلیس از امروز، پنجشنبه به شدیدترین سطح محدودیت‌های کرونایی در این کشور خواهند پیوشت.

بر اساس این گزارش، میدلندز شرقی و غربی، شمال شرقی، بخش‌هایی از شمال غربی و بخش‌هایی از جنوب غربی در میان مناطقی هستند که به محدودیت‌های سطح چهار خواهند پیوست.

نخست وزیر انگلیس گفت مردم باید در این لحظات حساس، تلاش‌های خود را مضاعف کنند. او البته ابراز امیدواری کرد که اطمینان دارد اوضاع تا ۵ آوریل بسیار بهتر خواهد شد.

او در سخنانی در داونینگ استریت (محل دفتر نخست وزیری انگلیس) گفت: تمامی این اقدام‌ها در پایان برای این طراحی شده است تا جان‌های بسیاری را حفظ کرده و از سرویس سلامت همگانی حفاظت کند. به دلایل بسیاری من باید از شما درخواست کنم تا از قوانین پیروی کرده؛ جایی که فرداشب سپری می‌کنید و سال نو را با امنیت در خانه بمانید.

با وجود آنکه دولت انگلیس پیشتر واکسن استروزنکای دانشگاه آکسفورد را برای استفاده عموم مورد تأیید قرار داد، اما بوریس جانسون هشدار داد مردم نباید در هر شرایطی فکر کنند مسأله تمام شده است؛ بلکه این ویروس در حال تشدید خود است.

محدودیت‌های سطح چهار بدان معنا خواهد بود که مغازه‌های غیر ضروری، سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها می‌بایستی بسته باشند و مردم در ملاقات‌ها در فضا‌های سرباز عمومی با اعضای خانواده خود و یا دیگر افراد نیز در محدودیت خواهند بود.

سخنان نخست وزیر انگلیس در حالی انجام شده است که بیش از ۵۰ هزار و ۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا روز چهارشنبه به ثبت رسید.

گفتنی است تا کنون بیش از ۸۳ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۸۱۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: