bazarnews

کد خبر: ۸۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
فرد متمولی که حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال به وی پیشنهاد شده بود حاضر نشد به این درخواست پاسخ مثبت بدهد.

در چند سال اخیر تصمیم سازان در حوزه استقلال رویکرد به استفاده از افرادی در چرخه مدیریت این باشگاه داشتند که از تمکن بالای مالی برخوردار بوده و شرایط خرج کردن از جیب خود را برای این باشگاه داشتند تا به این ترتیب فشار مالی از روی نهادهایی که موظف به تامین منابع مالی این باشگاه هستند کاسته شود.

آخرین نمونه از این افراد، علی نامداری هوادار متولی بود که اخیراً مشخص شده مبلغی بیش از ۳۵ میلیارد تومان در فصل نقل و انتقالات برای آبی پوشان هزینه کرده و به وی وعده حضور در هیات مدیره باشگاه داده شده بود.

با اینکه این نوع انتخاب مدیران در هیات مدیره آبی پوشان در همه سالهای گذشته با شکست مواجه شده و کمکی به مجموعه استقلال نکرده است، اما به نظر می‌رسد این روند کماکان ادامه دارد و تصمیم سازان در این حوزه همچنان مایلند تا تنها صندلی خالی هیات مدیره این باشگاه را به فردی بسپارند که ظرفیت هزینه کردن از جیب خود را برای این باشگاه داشته باشد.

در همین زمینه خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد اخیراً نیز پیشنهاد تنها صندلی خالی هیات مدیره استقلال به فرد دیگری پیشنهاد شده که از تمکن مالی مناسبی برخوردار است که البته این فرد که از مدیران با سابقه ورزشی است از پذیرفتن این پیشنهاد خودداری کرده و حاضر نشده در قبال انجام هزینه صاحب کرسی هیات مدیره این باشگاه شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: