bazarnews

کد خبر: ۸۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
گزارش توئیتری/
یک کاربر توئیتر در رشته توئیتی تصریح کرد مصرف انرژی جهت ماین کردن بیت‌کوین افزایش یافته است.
گروه اقتصاد دیجیتال بازارنیوز- رضا مؤیدی؛ یک کاربر توئیتر در رشته توئیتی در مورد افزایش مصرف انرژی جهت ماین کردن بیت‌کوین  نوشت:
این موضوع به سرعت در حال رشد است و امسال از کلّ مصرف فنلاند و پاکستان پیشی گرفته است. «فایدۀ» اجتماعی آن کجاست؟ از طرفی یک حباب سوداگرانه ا‌ست، و از طرف دیگر پول‌شویی، فرار مالیاتی و تجارت‌های سیاه (اعضای بدن، ترور و غیره) را تسهیل کرده است.
ماین کردن بیت‌کوین چه قدر انرژی مصرف می‌کند؟استخراج ۶۵% از بیت‌کوین‌ها در چین انجام می‌شود، که از زغال‌سنگ برای تأمین انرژی استفاده می‌کند. فانتزی‌های لیبرترین‌ها دربارۀ پول خصوصی، که تبعات deflationary آن به تنهایی می‌تواند فاجعه‌بار باشد، چنین آسیب عظیم زیست‌محیطی‌ای به نسل‌های آینده تحمیل می‌کند.
ماین کردن بیت‌کوین چه قدر انرژی مصرف می‌کند؟
توضیح اضافه: چرا بیت‌کوین اساساً پول نیست؟ هر دارایی‌ای برای پول بودن باید حداقل سه ویژگی «واسطۀ تبادل»، «ذخیرۀ ارزش» و «واحد محاسبه» بودن را داشته باشد. بیت‌کوین با اغماض فقط اولی را دارا می‌باشد. جیمز دلانگ این‌جا توضیح می‌دهه که چرا بیت‌کوین ذخیرۀ ارزش نیست.
ماین کردن بیت‌کوین چه قدر انرژی مصرف می‌کند؟
به زبان ساده، هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا بیت‌کوین ارزش اش را حفظ کرده باشد. اگه همۀ دارندگان تصمیم بگیرند که یک رمزارز دیگر بهتر است، هیچ فرد/مکانیزمی در سیستم وجود ندارد که نقشی مشابه بانک مرکزی ایفا کند و با خرید بیت‌کوین از دیگران قیمت را تثبیت کند، پس بیت‌کوین سقوط می‌کند.
ماین کردن بیت‌کوین چه قدر انرژی مصرف می‌کند؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: