bazarnews

کد خبر: ۸۲۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار اخباری مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان اطلاعیه ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار بعضی از اخبار مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان توسط دیوان محاسبات کشور به استحضار می‌رساند شانزدهمین نشست گفت‌وگوی هفته با حضور مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور و همکاران‌شان و تمام رؤسا و مدیران آموزش و پرورش برگزار شد، این نشست سرشار از هماهنگی و همدلی، منجر به تشکیل کارگروهی شد تا با نظر مساعد در خصوص نحوه اجرای احکام صادره از سوی دیوان عدالت اداری در مورد تعدادی از فرهنگیان در سال‌های گذشته، تدابیر مقتضی اتخاذ شود.

لذا به استحضار همکاران گرانقدر می‌رساند دیوان محاسبات کشور، نقشی در صدور احکام و کسر حقوق فرهنگیان نداشته، بلکه با نظر مساعد رئیس کل دیوان محاسبات، مقرر شده راه‌های کمک و مساعدت به آن‌دسته از همکاران مشمول رأی بررسی و ارائه شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
lugl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
قرر شده راه‌های کمک و مساعدت به آن‌دسته از همکاران مشمول رأی بررسی و ارائه شود.
چون دستان معلمان همیشه برای کمک گرفتن از هعر کس و ناکسی دراز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
آقای چوپان وقتی رفتی به گوسفند سرا با صدا بلند نهیب فرما که 75 درصد دلار را بالا می بری قدرت خرید را 700برابر پایین آورده ای با این وضع معلم چه کنه ؟ آیا 25درصد افزایش با 75 درصد به اضافه تبعات افزایش قیمت دلار برابره ؟ خواهش مندیم در سبد حمایتی تون یه کپسول سیانور هم در نظر بگیرید تا زودتر شرمان از سر مبارکتون کم بشه .
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: