تراکتور موفق شد با 2گل طلایی محمد عباس زاده، از سد ذوب آهن عبور کند و به رده سوم جدول صعود کند.

در این دیدار بازیکنی ستاره تراکتور بود که در ابتدای فصل با سروصدای زیاد به تراکتور پیوست. عباس زاده با زدن پنجمین گل خود برای تراکتورسازی توانست یک تنه تیمش را در اصفهان برنده کند و نشان دهد دود از کنده بلند شده و او همچنان یک مهاجم چارچوب شناس و زهردار است.

گل اول عباس زاده در شرایطی به ثمر رسید که تراکتور 2مهره اثرگذار و مهم خود یعنی اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را در اختیار نداشت. عباس زاده درست در لحظاتی که تراکتور فاصله ای تا یک تساوی خانگی دیگر نداشت بار دیگر نبوغش در گلزنی را نشان داد و دقیقه 82 روی پاس شجاعی گل برتری تراکتور را به ثمر رساند.

عباس زاده که در ابتدای فصل با اصرار منصوریان و پس از کش و قوس فراوان به جمع تبریزی ها اضافه شد، این روزها خودش را به عنوان یک مدعی اصلی برای آقای گلی لیگ بیستم نشان داده و در تعقیب گادوین منشا و سجاد شهباززاده است. بازیکنی که خریدش در ابتدای فصل با انتقادات زیادی از طرف هواداران تراکتور مواجه شد حالا عصای دست مسعود شجاعی شده است.

عباس زاده در شرایطی این روزها ستاره تیم پرمهره ای مثل تراکتور است که در ابتدای فصل از طرف باشگاه نساجی در لیست مازاد قرار گرفت. عباس زاده فصل گذشته حضور پرفروغی در ترکیب نساجی نداشت. او که 2بار با نساجی آقای گل لیگ یک شد، دوست داشت در لیگ بیستم هم یکی از مهره های کلیدی نساجی باشد اما باشگاه نساجی روی خوش به او نشان نداد و عباس زاده برخلاف میل باطنی اش راه تبریز را در پیش گرفت.

اکنون با توجه به درخشش عباس زاده در تراکتور و اوضاع ناامید کننده نساجی کاملا مشخص است که مدیریت باشگاه نساجی درباره او اشتباه بزرگی مرتکب شد و باید پای این مهاجم وفادار و گلزن می ماند.

عباس زاده در حالی برای تراکتور 5گل به ثمر رسانده که نساجی در 9بازی تنها 7بار توانسته دروازه رقبا را باز کند. با این تفاسیر می توان گفت این روزها درخشش عباس زاده در تراکتور تبدیل به حسرت بزرگی برای نساجی ها شده که در ابتدای لیگ بیستم به سادگی این مهاجم را از دست دادند.