bazarnews

کد خبر: ۸۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
غلامحسین زیوری با بیان اینکه استان کرمان پتانسیل‌های زیادی در حوزه‌های مختلفی چون گردشگری، کشاورزی و ... دارد اظهار داشت: عمده پروژه‌های عمرانی هم که در استان کرمان کلید می‌خورد و اجرا می‌شود در این راستا است.

وی با عنوان اینکه تا پایان سال بیش از 300 پروژه قابل افتتاح با سطح ملی، استانی و ملی‌استانی و حدود 100 پروژه قابل کلنگ‌زنی در استان داریم گفت: اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان بالغ بر هزار و 700 میلیارد تومان است و پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی نیز نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار را به خودشان اختصاص داده‌اند.

مدیرکل دفترفنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمان با اشاره به اینکه عمده این پروژه‌ها در بخش عمرانی و مسائل ارتقایی سطح استان است افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان 43 پروژه در حوزه راهسازی، پل‌سازی و اصلاح مسیر دارد.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب استان نیز 30 پروژه دارد که عمدتاً در حوزه آبرسانی هستند گفت: جهاد کشاورزی استان کرمان نیز بیش از 30 پروژه کشاورزی در حوزه آبیاری تحت فشار، سردخانه، گلخانه، کشتارگاه و ... دارد.

زیوری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان کرمان نزدیک به 30 پروژه گازرسانی در سطح استان دارد ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز 20 پروژه قابل افتتاح تا پایان سال دارد.

وی بیان کرد: امسال بیش از 30 پروژه بزرگ قابل افتتاح در حوزه شهرداری‌های استان داریم که عمدتاً در حوزه ساخت خیابان، بلوار، تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمان با عنوان اینکه اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان گفت: بیش از 52 پروژه جهش تولید، بیش از 96 پروژه معین‌های اقتصادی و 225 پروژه اقتصاد مقاومتی شهرستانی داریم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: