bazarnews

کد خبر: ۸۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
​رئیس سازمان زندان‌هادر گفتگو با زندانیان گفت: بر اهمیت حرفه آموزی و اشتغال با هدف توانمند شدن برای زندگی پس از آزادی تاکید نمود.

محمد مهدی حاج محمدی در دیدار با کارکنان زندان مرکزی بجنورد با تاکید مجدد به سامانه مشعل گفت: این سامانه فعال گردیده است تا کارکنان و زندانیان بلاواسطه مشکلات و موضوعات مدنظر خود را با رئیس سازمان زندان‌ها مطرح نمایند. 

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از سوله اشتغال این مرکز که رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان نیز حضور داشتند، ضمن تشویق تعدادی از زندانیان فعال در امر اشتغال و حرفه آموزی که به امر مربی‌گری و آموزش سایر زندانیان نیز مشغول هستند هدیه‌ای به آنان اهدا کرد. 

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین از کانون اصلاح و تربیت بجنورد بازدید نمود. 

حاج محمدی در پایان بازدید با حضور در جمع کارکنان حاضر ضمن تشکر از آنان گفت: زندان‌های خراسان شمالی به نسبت استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد و با یک عنایت ویژه الهی و تلاش و جدیت شما می‌توان مجموعه زندان‌های استان را الگو کرد و در داخل و خارج کشور در معرض دید عموم قرار داد. 

وی زیرساخت‌های خوب برای اشتغال، عدم تراکم زندانی، امکان طبقه‌بندی کامل زندانیان و وجود مدیریت و کارکنان دلسوز را از ویژگی‌های خوب زندان‌های استان عنوان کرد. 

در ادامه برخی از کارکنان نظرات، پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کردند. 

گفتنی است، بخشی از گفتگوی رئیس سازمان زندان‌ها با زندانیان در حین صرف ناهار با آنان بود که زندانیان در فضایی صمیمی درد دل‌های خود را با حاج محمدی مطرح نمودند و کارکنان زندان شام را با وی صرف نمودند. 

رئیس سازمان زندان‌ها در آخرین برنامه حضور در بجنورد در منزل یکی از کارکنان ساعی و فعال در امر اصلاح و تربیت زندانیان که از فرزندان شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی بود حضور یافت و ضمن تقدیر از وی با خانواده این همکار دیدار و گفتگو نمود. 

حاج محمدی در ابتدای ورود به شهرستان بجنورد با حضور بر گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود. 

شایان ذکر است با شروع دور جدید مدیریتی در سازمان زندان‌ها سامانه مشعل با شماره ۰۹۰۲۰۰۳۶۰۰۱ برای ارتباط مستقیم با رئیس سازمان زندان‌ها از طریق فضای مجازی مهیا گردیده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: