bazarnews

کد خبر: ۸۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
شهردار اردبیل از آغاز به کار خانه کوثر در فرهنگسرای انقلاب در اردبیل خبر داد و گفت: فرهنگسرا‌ها نباید فقط به برگزاری برنامه‌های مناسبتی بسنده کنند، بلکه باید در تمامی ایام برنامه‌های فرهنگی و آموزش‌های شهروندی در این اماکن برگزار شود.
لطف اللهیان گفت: خانه کوثر با هدف توانمندسازی شهروندان کم برخوردار در جهت ایجاد اشتغالزایی و توسعه شهر انسان محور شروع به فعالیت می‌کند.
وی افزود: بدون توجه به مقوله انسان توسعه یافته، دستیابی به شهر توسعه یافته محقق نخواهد شد بنابراین باید در کنار توسعه زیرساخت‌ها به توسعه منابع انسانی و آموزش‌های مورد نیاز و مکمل در تمامی زمینه‌ها توجه ویژه‌ای قائل شویم.
لطف اللهیان بیان کرد: خانه کوثر نیز یکی از اماکن توانمند‌سازی شهروندان است که زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی در فرهنگسرای انقلاب واقع در پارک جیرال اردبیل فعالیت می کند.
وی ساماندهی مشاغل خانگی را در رفع بسیاری از معضلات بانوان مهم عنوان کرد و گفت: توانمندسازی زنان یکی از مسائل مهمی است که می‌تواند با آموزش رشته‌های مختلفی همچون خیاطی، گلیم بافی، فرش بافی و... انجام شود، که در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: