bazarnews

کد خبر: ۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: جهاد کشاورزی در حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز عزم جدی دارد و برای حصول نتایج مورد انتظار باید تمامی نهادها و دستگاه‌های دخیل در این حوزه مشارکت جدی داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کرج را یک معضل برشمرد و افزود: به صورت جدی با سودجویان و متخلفین برخورد خواهد شد، در این راستا نیازمند حمایت و مشارکت مردم هستیم.

این مقام مسؤول بیان کرد: در راستای حفاظت از بستر تولید غذا، امروز 15 هکتار از اراضی یکپارچه کشاورزی ماهدشت که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

صارمی از آزادسازی اراضی کشاورزی ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه 1 بهمن 99 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 32 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت، بالغ بر 32 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، فونداسیون، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح تخریب و 15 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: