bazarnews

کد خبر: ۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز شنبه چهارم بهمن به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه و روسای سازمان‌های وابسته به این استان سفر می‌کنند.

مشیرالحق عابدی روز پنجشنبه اعلام کرد: سه معاون وزیر و ۲۲ مدیرکل و رؤسای سازمان‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز شنبه به خراسان جنوبی می‌آیند.

وی هدف از این سفر ۲ روزه را رصد شرایط موجود و بررسی وضعیت بنگاه‌های اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: مهمانان در قالب سه گروه در همه شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت. 

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: برگزاری جلسه هم‌اندیشی با فرمانداران درخصوص مسائل و مشکلات شهرستان‌ها، بازدید از پروژه‌های مهم و بزرگ در حال اجرا با تاکید بر پروژه‌های صندوق بازنشستگی، شستا و سایر حوزه‌ها همچنین  بازدید از بنگاه‌های اقتصادی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله برنامه‌های این سفر است.

وی اظهار داشت: بازدید از طرح‌های اشتغال روستایی و زمینه‌های توسعه اشتغال روستایی، بازدید از بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار شهرستان‌ها و جلسه هم‌اندیشی برای رفع مشکل آنها و نیز طرح مسایل و مشکلات حوزه‌های بهزیستی، بیمه‌ای، درمان، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای در این سفر رقم خواهد خورد.

عابدی گفت: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی و معاون روابط کار، سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که در قالب چند تیم کاری به خراسان جنوبی سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: معاون صندوق کارآفرینی امید کشور، نماینده شستا، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، نماینده صندوق بازنشستگی کشوری، معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مدیرعامل صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر کشور، مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور، مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور و معاون سازمان بهزیستی کشور از جمله افرادی هستند که در سفر به استان حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: هدف ما بر این است که از این فرصت، نهایت استفاده را در رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی همچنین مسایل کارگری و کارفرمایی استان ببریم. 

وی گفت: از دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز خواسته شده است از این فرصت به نحو شایسته‌ای بهره‌برداری کنند. 

عابدی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های استان در این فرصت، پیگیری پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اولویت‌دار و نیازمند کمک مالی در راستای ایجاد اشتغال پایدار است.

وی افزود: بعد از پایش تمامی واحدهای اقتصادی در سطح استان، اولویت‌بندی‌هایی صورت گرفته و بر همین اساس موضوع پرداخت تسهیلات برای رفع مشکلات آنها پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر تعیین معین ویژه استان از جمع مدیران موثر در پرداخت تسهیلات مرتبط با طرح‌های اشتغالزا گفت: بنا به این تاکید و براساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، معین و رابط استان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: انتخاب این معین، روند پیگیری برنامه‌های استان از جمله ایجاد اشتغال پایدار را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیل می‌کند./

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: