bazarnews

کد خبر: ۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
عباس قائدی زاده مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: ۲۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال وام نهاده‌های کشاورزی در بوشهر پرداخت شد.

عباس قائدی زاده گفت: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی و سموم از آذرماه سال جاری توسط بانک کشاورزی در استان بوشهر پرداخت شده‌است.

وی بیان کرد:  تا پایان دی ماه ۱۸۶ نفر از کشاورزان استان بوشهر برای استفاده از تسهیلات کشاورز کارت برای انجام کشت‌های پاییزه شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی به بانک کشاورزی معرفی و کارت خرید نهاده‌های کشاورزی آنها صادر شد و این روند همچنان در همه شعبه‌های این استان ادامه دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر سقف تسهیلات پرداختی در قالب کشاورز کارت را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار ابلاغی در این زمینه به این استان ۳۲۰ میلیارد ریال است.

قائدی ادامه داد: کشاورزان می‌توانند با استفاده از ۳۴ دستگاه POS بانک کشاورزی نصب شده در فروشگاه‌های معتبر فروشنده نهاده‌های کشاورزی، کارگزار سازمان خدمات حمایتی کشاورزی در سراسر استان از تسهیلات موجود در کشاورز کارت برای خرید نهاده‌های کشاورزی استفاده کنند.

قائدی زاده اظهار کرد: این تسهیلات تنها برای تهیه نهاده‌هایی همچون کود و سم در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

در زمان حاضر ۴۰ هزار نفر بهره‌بردار در بخش کشاورزی در استان بوشهر مشغول به کار هستند که سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: