bazarnews

کد خبر: ۸۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
مدافع سابق استقلال با بیان اینکه با یک باخت نباید به عملکرد کلی تیم ایراد گرفت، گفت: بهتر است نقد غیرمنصفانه نکنیم و اجازه دهیم تیم با آرامش راهش را ادامه دهد.
محمدرضا شکورزاده در مورد شکست یک بر صفر استقلا برابر سایپا گفت: استقلال همانند دیدار برابر تراکتور نبود، شاید فکر می‌کردند به راحتی می‌توانند سایپا را شکست دهند و همین مساله باعث شد تا شاهد یک بازی خوب از آبی پوشان نباشیم.

وی تاکید کرد: البته باید بپذیریم که آبی پوشان در این دیدار بدشانس هم بودند و روز خوب دروازه بان سایپا هم مقابل استقلال بود. مهدی قائدی یک بار تیر دروازه سایپا را لرزاند و یک بار هم ضربه ایستگاهی او می‌رفت که وارد دروازه شود اما عملکرد خوب گلر سایپا مانع از این کار شد.

مدافع سابق استقلال در این باره گفت: آبی پوشان در ۱۵ دقیقه پایانی این دیدار بارها بر روی دروازه سایپا خطرساز شدند اما شانس با آنها یار نبود و توپ‌های آنها وارد دروازه نمی‌شد و به قول قدیمی‌ها روز، روز استقلال نبود.

شکورزاده درباره انتقاداتی که بعد از باخت استقلال برابر سایپا به کادر فنی می‌شود، گفت: اگر قرار است انتقاد کنیم باید منطقی باشیم، بهتر است انتقادات غیرمنصفانه نکنیم و با یک باخت به دنبال برکناری کادر فنی نباشیم مگر می‌شود یک تیم صدرنشین لیگ باشد، یکی از تیم‌هایی است که بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و بعد عده‌ای به دنبال این باشند که سرمربی تیم را بر کنار کنند.

وی تاکید کرد: از روزی که فکری به استقلال آمده متاسفانه برخی به دنبال حاشیه سازی برای او و تیمش هستند، حتی زمانی که استقلال بازی را هم با پیروزی به پایان می‌رساند، این دوستان به دنبال برکناری و جایگزینی سرمربی هستند، چه برسد به اینکه تیم هم بازی را واگذار کند.

شکورزاده در ادامه گفت: هواداران باید هوشیار باشند اسیر فضای مجازی نشوند و از تیم و کادر فنی حمایت کنند و اجازه دهند تیم با آرامش کارش را ادامه دهد یادمان باشد فکری زمانی به استقلال آمد که چند روز بیشتر به شروع لیگ باقی نمانده بود و به طور حتم او می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

وی در پایان و در مورد دیدار آینده استقلال برابر نفت مسجدسلیمان گفت: نفت در این فصل با هدایت مجتبی حسینی عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته نمایش قابل قبولی ارائه دهد، آنها نمی‌خواهند مقابل استقلال و آن هم در خانه امتیاز از دست بدهند، آبی پوشان هم باید با شروع این دیدار خاطره شکست برابر سایپا را فراموش کرده و با تمرینات منظم آماده این دیدار باشند، مطمئنم اگر استقلال بتواند آرامش را در دستور کارش قرار دهد به طور حتم برنده دیدار برابر نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

 

مهر/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: