bazarnews

کد خبر: ۸۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص جزئیات افزایش حقوق جامعه بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: براساس لایحه بودجه شرایط سال ۹۹ برای جامعه بازنشستگان ثابت و تصمیمی مبتنی بر ایجاد تغییرات اتخاذ نشده است.
وی افزود: اما به منظور افزایش مبلغ این اعتبار دیدگاه های متعددی از جانب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛ دیدگاه نخست افزودن یک عدد ثابت برای شاغلان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ بود.
حاجی دلیگانی ادامه داد: براساس این دیدگاه، برای هر مستمری بگیر دولت (شاغلان و بازنشستگان) یک عدد (از یک میلیون تا یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان) درنظر گرفته شده است.
وی افزود: دیدگاه دوم نیز به مانند سال ۹۸ بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی برای این جمعیت تاکید می کرد؛ که با گذاشتن ۱۰ درصد از منابع به تناسب و به صورت پلکانی توسط دولت به این کارمندان و بازنشستگان اضافه شود.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما در نهایت دیدگاه سوم (افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان دولت وبازنشستگان لشگری وکشوری) رای آورد و مصوب شد که برای جامعه بازنشستگان و همچنین شاغلان این اعتبار در سال ۱۴۰۰ اضافه شود.

ایرنا/

برچسب ها: بازنشستگان ، مجلس ، دولت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: