bazarnews

کد خبر: ۸۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
نمکی، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌‌ها را به سمت مدیر هماهنگی و نظارت بر راهکارهای اجرایی قانون تعرفه‌‌گذاری و معاون پرستاری را به سمت مدیریت فنی و تخصصی راهکارهای اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری منصوب کرد.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، در احکامی جداگانه، مهندس طاهر موهبتی، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌‌ها را به سمت مدیر هماهنگی و نظارت بر راهکارهای اجرایی قانون تعرفه‌‌گذاری و دکتر مریم حضرتی را به سمت مدیریت فنی و تخصصی راهکارهای اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری منصوب کرد.

در حکم وزیر بهداشت آمده است:

با عنایت به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مبنی بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ضرورت فراهم کردن زمینه اجرای کامل قانون مذکور به مطلوب‌‌ترین شکل و با توجه به سوابق علمی و اجرایی؛ مدیریت فنی و تخصصی راهکارهای اجرایی قانون یاد شده به سرکارعالی محول می‌‌شود تا با همکاری و مشارکت فعال حوزه‌‌های ذی‌‌ربط در وزارت بهداشت (شامل معاونت‌‌ها و دبیرخانه شورای‌‌عالی بیمه)، سازمان نظام پرستاری و سازمان‌‌های بیمه‌‌ای اقدامات لازم را معمول داشته و نتیجه آن را به طور مستمر به اینجانب گزارش کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

تسنیم/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: