bazarnews

کد خبر: ۸۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
احمد حسین فلاحی گفت: اگرمشکل اشتغال جوانان حل نشود دچار افسردگی و سرخوردگی می‌شوند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در دیدار بار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با بیان اینکه متأسفانه امکانات ورزشی در استان متوازن توزیع نشده است، اظهار داشت: باوجود اینکه جمعیت زیادی که در شهرستان ساکن هستند. اما در توزیع امکانات به برخی از مناطق و روستاها توجهی نشده است.

وی با تأکید براینکه باید در مهندسی توزیع امکانات بازنگری صحیح انجام شود، افزود: در استان ظرفیت سنجی و نیازسنجی درست و صحیحی در این عرصه انجام نشده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه در بحث نیاز سنجی‌ها و ظرفیت‌ها باید دقیق‌تر اقدام شود, تا استعدادها هدر نرود، عنوان کرد: متأسفانه در برخی از پروژه‌ها، مطالعات و جانمایی‌ها  درست انجام نشده که این نیز سبب هدر رفت بیت المال شده است.

وی مطرح کرد: لازم است مسئولان موارد مربوط به ورزش وجوانان را اولویت سنجی کرده و موارد را به ما اطلاع دهند تا ما نیز در سطح استان و کشوری پیگیر مسائل باشیم.

 فلاحی با اظهار تأسف از عدم توجه لازم به نیازها و مشکلات جوانان مانند اشتغال، ازدواج و مسکن گفت: متأسفانه جوانان در همدان رها شده‌اند و آنها به علت نبود اشتغال مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر شدند و این در حالی است که برخی از مدیران از خارج از استان نیروی کار می‌آورند.

وی با بیان اینکه  تمام فکر بنده در این 10 ماه نمایندگی مردم در مجلس احیای واحدهای تولیدی استان است تا جوانان مشغول به کار شوند، افزود: اگر بحث اشتغال جوانان حل نشود جوانان دچار افسردگی و سرخوردگی می‌شود که این امر نیز در افزایش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

تسنیم/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: