bazarnews

کد خبر: ۸۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
رئیس اتحادیه فرش دستباف استان قم با بیان اینکه قالیبافان ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند در بیمه صندوق روستایی ثبت نام کنند گفت: بیمه کشاورزان و عشایر تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری به همین منظور تمدید شده است.
صادقی رئیس اتحادیه فرش دستباف استان قم در گفتگو با بخش خبری صداوسیمای مرکز قم با بیان اینکه قالی بافان و فرش بافان و صنوف وابسته به فرش متقاضی بیمه‌های صندوق عشایر و روستایی خواستار تمدید زمان ثبت نام شده بودند، گفت: طی تفاهم نامه مرکز ملی فرش ایران با صندوق عشایری و روستایی و پیگیری‌های مرکز ملی فرش ایران زمان ثبت نام بیمه کشاورزان و عشایر  تا تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال ۹۹ تمدید شده است.
صادقی با اشاره به اینکه افراد ذی صلاح مشمول این بیمه می‌شوند و افرادی که بیمه دیگری نیستند، از سن ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند بیمه شوند، افزود: افرادی که کارت عضویت اتحادیه را دارند با در دست داشتن کارت اتحادیه و در غیر این صورت با در دست داشتن اصل شناسنامه کارت ملی و کپی از آن‌ها و دو قطعه عکس به آدرس خیابان ۱۹ دی کوچه ۳ فرعی شهید پادگان مراجعه و  ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که در روستا‌های استان قم هستند نیز می‌توانند با مراجعه به اتحادیه روستایی کار‌های بیمه‌ای خود را انجام دهند، ادامه داد: افرادی که تحت پوشش بیمه‌ای همسر خود هم هستند می‌توانند به صورت جداگانه خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند.

وی در پایان افزود: اگر مراجعه کننده برای دریافت کارت از آقایان بود حتما باید کارت پایان خدمت خود را نیز به همراه داشته باشند.
صداوسیما/
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: