bazarnews

کد خبر: ۸۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز طی نامه ای از عیسی کلانتری دبیر کل خانه کشاورز به دلیل سکوت وی در برابر مطالبات و اعتراضات کشاورزان از دولت انتقاد کرد. کلانتری اکنون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم است.

مسعود اسدی در این نامه نوشته است:‌

چنانچه مطلعید وظیفه خانه کشاورز، دفاع از حقوق حقه کشاورزان سراسر ایران اسلامی است. متاسفانه از بدو روی کار آمدن دولت آقای دکتر روحانی و خصوصا از ابتدای دولت دوازدهم ظاهرا این رسالت و مسئولیت به فراموشی سپرده شد در حالی که کشاورزان ایران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب مرتبا و هر سال بیش از سال قبل دچار مشکلات، تنگناها و بی مهری دولت آقای دکتر روحانی قرار می گیرند و هیچگونه صدای اعتراضی از خانه کشاورز و خصوصا شخص دبیرکل که طبق قانون، عالی ترین رکن تشکیلات است در اعتراض به عملکرد دولت آقای دکتر روحانی در بخش کشاورزی به گوش نمی رسد. جلسات شورای مرکزی نیز که یکسال است به بهانه کرونا تعطیل گردیده است.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز تصریح کرده است: اینجانب حسب وظیفه شرعی و ملی خود در دفاع از حقوق کشاورزان کشور بعنوان عضو دفتر سیاسی خانه کشاورز کشور رسما تقاضا می کنم دستور فرمایید جلسه دفتر سیاسی خانه کشاورز در هفته آینده با موضوع بررسی عملکرد دولت در بخش کشاورزی و اتخاذ تصمیم مناسب جهت موضع گیری در مقابل سیاست های نامهربانانه دولت در قبال کشاورزان تشکیل گردد.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: