bazarnews

کد خبر: ۸۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
از ابتدای هفته دارندگان سهام عدالت می توانند کارت اعتباری دریافت کنند.

حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره نحوه پرداخت کارت های اعتباری سهام عدالت افزود: اقدامات لازم برای پرداخت کارت اعتباری صورت گرفته است، اما به دلیل برخی ایرادات بین بانک و شرکت سپرده گذاری مرکزی، اعلام عمومی نشد.
وی گفت: با رفع این مشکل از ابتدای هفته آینده دارندگان سهام عدالت می توانند به واسطه سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند.
فهیمی افزود: با ۷ بانک، تعامل صورت گرفت و بانک ملی پیشگام برای پرداخت کارت های اعتباری به پشتوانه سهام عدالت است.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: در ابتدا سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت نام کردند و احراز هویت شدند درخواست بررسی دارایی را به شرکت سپرده گذاری ارسال و بعد از بررسی، شرکت سپرده گذاری به بانک ارسال می کرد و در نهایت بانک، سقف تضمین را تعیین می کرد و دوباره به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می شد.
فهیمی افزود: کارهای اداری بین سپرده گذاری و بانک ها بصورت دستی انجام می شد که تصمیم گرفتیم تا دارندگان سهام عدالت بتوانند با اپلیکیشن بانک ها، درخواست خود را ثبت کنند.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند تا بتوانند ۶۰ درصد سهام خود را، دریافت کارت اعتباری کنند.
وی افزود: زمانی که دارنده سهام عدالت درخواست خود را می دهد، شرکت سپرده گذاری مرکزی، قیمت پایانی روز قبل سهام را مبنا برای تضمین قرار می دهد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: