bazarnews

کد خبر: ۸۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز از ابتدای اسفند، گوشت گوساله منجمد وارداتی با قیمت ۷۰ تا ۷۵هزار تومان توزیع می‌شود.
 

محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در نشست خبری گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز از ابتدای اسفند، گوشت گوساله منجمد وارداتی با قیمت ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان توزیع می‌شود. همچنین، قیمت مرغ و تخم مرغ درچند روز آینده به نرخ مصوب خود خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب تامین نهاده های دامی در کشور گفت: 3 میلیون تن نهاده با 41 کشتی از بنادر جنوبی و 74 کشتی از بنادر شمالی کشور برای تامین نیاز مرغداران و دامداران وارد شده است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: در 4 ماه ابتدایی سال جاری مشکلاتی برای تامین ارز نهاده های دامی داشتیم و حتی بانک مرکزی هیچ ارزی را به ما اختصاص نداد اما از مرداد ماه وضعیت تامین نهاده ها نسبتا مناسب شد.

طلایی تصریح کرد: این شرکت از تمام ارزهای اختصاصی بانک مرکزی حتی ارزهای مربوط به کشورهای عمان، اراک، هند و روسیه استفاده کرده و کالای مورد نیاز را وارد کرده است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: از ابتدای اسفند گوشت منجمد وارداتی به قمیت 70 تا 75 هزار تومان در میادین میوه و تره بار توزیع می شود تا به کاهش قیمت این محصول کمک کند.

طلایی در پاسخ به این سوال که چرا تنظیم بازار نرخ 120 هزار تومانی برای گوشت قرمز منجمد وارداتی تعیین کرد و این امر خود منجر به افزایش قیمت ها در بازار می شود گفت: بنده نیز موافق این موضوع هستم و این موضوع در تنظیم بازار مطرح و مصوبه یاد شده اصلاح شد و از این به بعد قیمت گوشت وارداتی بر اساس مدارک مثبته تعیین می شود.

 

تسنیم/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: