bazarnews

کد خبر: ۸۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
«رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی» با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سوم و چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.
 

رویداد ارائه نیازمندی‌های صنعت لوازم خانگی به عنوان نخستین رویداد از سلسله رویدادهای ارتقای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش است که با هدف شبکه‌سازی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع استراتژیک کشور برگزار می‌شود.

در این رویدادها، نیازمندی‌ها و اولویت‌های فناورانه هر زنجیره ارزش شناسایی شده است و از این طریق توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اتفاق می‌افتد.

این رویدادها با رویکرد مشارکت بازیگران اصلی هر زنجیره ارزش طراحی شده است و بعد از شناسایی و ارائه نیازمندی‌های موجود در هر زنجیره ارزش، شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان و سایر فناوران امکان ارائه راه‌حل‌ها و فناوری خود و ارتباط با مجموعه متقاضی را خواهند داشت.

در این رویداد نیازمندی‌های فناورانه صنایع و متولیان صنعت لوازم‌خانگی ارائه می‌شود. محورهای مدنظر این رویداد شامل «مواد اولیه»، «قطعات و تجهیزات گلوگاهی»، «هوشمندسازی و تکنولوژی ساخت»، «زنجیره ارزش» و «مصرف انرژی» است. این رویداد به‌منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه برگزار خواهد شد.

علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه صنعت لوازم‌خانگی، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران محصولات مرتبط این حوزه با شرکت‌های دانش‌بنیان، مذاکرات تجاری رو در رو، برگزاری «پنل سیاستی و ارائه برنامه تاب‌آوری و رقابت‌پذیری»، «ارائه نیازهای حوزه صنایع لوازم‌خانگی» و معرفی حمایت‌های مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.

حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است. فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان به حضور در این رویداد، برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات به اینجا مراجعه کنند.

سلسله رویدادهای معرفی نیازهای فناورانه صنایع، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع کشور است که با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود.

 

مهر/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: