bazarnews

کد خبر: ۸۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
معاون استانداری قزوین گفت:‌ در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه صنعتی، کشاورزی و عمرانی با اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی در شهرستان آبیک افتتاح و راه‌اندازی می‌شوند.

علی فرخزاد درباره راه‌اندازی پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان آبیک در دهه فجر اظهار داشت:‌ در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 40 پروژه صنعتی، کشاورزی و عمرانی با اعتبار 32 میلیارد تومانی در شهرستان آبیک افتتاح و راه‌اندازی می‌شوند که بخش عمرانی آن شامل طرح‌های عمران شهری و روستایی، آبخیزداری و خدمات عمومی است.

وی با بیان اینکه 2 پروژه از این 40 پروژه در شهرک صنعتی کاسپین یک افتتاح می‌شوند، اضافه کرد: پروژه خط انتقال آب این شهرک به اعتبار 13 میلیارد تومان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی و اقتصادی است که امروز در آبیک افتتاح می‌شود. همچنین شبکه توزیع آب شرب فاز دوم این شهرک هم امروز با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرخزاد با اشاره به افتتاح 10 طرح عمرانی و کشاورزی در شهر آبیک ادامه داد: در این چارچوب 9 طرح عمرانی و شهری شهرداری آبیک به ارزش 7 میلیارد و 985 میلیون تومان و همچنین گلخانه گیاهان زینتی آبیک به ارزش یک میلیارد و 120 میلیون تومان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح 10 طرح عمران روستایی

معاون عمرانی استاندار قزوین به افتتاح 10 طرح عمران روستایی در آبیک خبر داد و گفت: امروز پروژه آبخیزداری زرجه‌بستان و مدام‌آباد به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون تومان در کنار دیوار ساحلی و سنگ‌فرش این روستا افتتاح می‌شوند. همچنین 18 پروژه انتقال برق این روستا هم به ارزش مجموع 3 میلیارد و 617 میلیون تومان امروز راه‌اندازی می‌شوند.

فرخزاد همچنین از راه‌اندازی 7 پروژه عمرانی در 2 روستای قشلاق و نودوز آبیک خبر داد و افزود: در این حوزه هم 2 پروژه منابع آب، لایروبی و بازگشایی مسیر رودخانه به اعتبار 860 میلیون تومان و توسط شرکت آب منطقه ای در روستای قشلاق به بهره‌برداری می‌رسند. ضمن اینکه 5 پروژه عمرانی روستای نودوز از جمله پروژه آسفالت معابر این روستا با اعتبار مجموع یک میلیارد و 650 میلیون تومان افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه افتتاح این طرح‌ها همه مشکلات عمرانی و اقتصادی را در این شهرستان رفع نمی‌کند، اما بخشی از مطالبات جدی مردم این شهرستان در حوزه‌های مزبور را پاسخ می‌دهد.

تسنیم/

برچسب ها: علی فرخزاد ، آبیک ، دهه فجر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: