bazarnews

کد خبر: ۸۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
روستا بازار قزوین با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به شهروندان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از سوی تعاونی روستایی استان راه‌اندازی شد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این روستا بازار با ۲۸ غرفه در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار مساحت با مشارکت اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی در شهر قزوین راه اندازی شده است.

شهرام رحمانی افزود: تقویت تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی، حذف واسطه‌ها و دلالان و عرضه مستقیم محصولات با قیمت مناسب و حمایت از کشاورزان از اهداف برپایی این بازارچه هستند.

وی اظهار داشت: در این بازارچه انواع محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی و پرمصرف از جمله مرغ و گوشت، تخم مرغ، ماهی، محصولات لبنی، میوه و سبزیجات با نرخ مناسب و از تولید به مصرف به شهروندان قزوینی عرضه می شود.

این مسوول با اشاره به عرصه مستقیم محصولات کشاورزی در این بازارچه، گفت: ایجاد روستاها بازارها در شهرها ضمن حذف واسطه ها و رسیدن محصولات کشاورزی با نرخ مناسب به دست مردم، موجب اشتغالزایی برای جوانان می شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: تلاش داریم تا بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در سایر شهرهای استان نیز راه اندازی کنیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: