bazarnews

کد خبر: ۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: روند خرید ۷۵۰ تُن میوه تنظیم بازار برای روز‌های پایانی سال و شب عید شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال در استان آغاز شده است.
 

علی تشنه دل روز یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان افزود:  از تمام ظرفیت های موجود شامل سردخانه ، لجستیک و شبکه توزیع در راستای اجرای مطلوب و بهینه طرح استفاده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت برخی میوه ها در مرکز استان ، تاسیس میادین عرضه مستقیم میوه و تره بار بسیار ضروری است که این امر با همکاری شهرداری ، فرمانداری و سازمان صمت در دست پیگیری می باشد. 

وی بیان کرد: توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم و با رویکرد روستا محور با همکاری بسیج اصناف انجام می شود و کالاهایی از قبیل برنج ، شکر و روغن نیمه جامد توزیع شده است.

تشنه دل گفت: ۵۲۶ تن سهمیه شکر استان است که ۲۰ درصد برای واحدهای تولیدی و بقیه با قیمت مصرف کننده ۸۷۰۰ تومان بصورت بسته بندی به واحدهای صنفی جهت عرضه در سطح بازار توزیع می شود.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ تن روغن مایع به صورت دپو و ذخیره موجود است و در بحث روغن مایع مشکل خاصی نداریم و طبق آمار وزارت صمت عرضه روغن جامد در کشور در حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است

 

ایرنا/

برچسب ها: سمنان ، میوه ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: