bazarnews

کد خبر: ۸۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان معامله شد.

ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز، ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه براین، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۸۹ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون ۷۱۹ هزار تومان رسید، انس جهانی طلا نیز امروز یکهزار و ۸۱۵ دلار فروخته شد.

به گزارش ایرنا، قیمت سکه از ۳۰ دی‌ماه تاکنون با باقی ماندن در کانال ۱۰ میلیون تومانی، هر روز نوسان داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشته و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین افزایش قیمت انس جهانی طلا باعث شده تا قیمت سکه در بازار ایران با وجود ثبات نرخ دلار با رشدی نسبی همراه شود. این در شرایطی است که کارشناسان افت بیشتر انس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش‌بینی کرده‌اند.

علاوه براین انتظار می‌رود با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

برچسب ها: سکه ، طلا ، قیمت طلا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: