bazarnews

کد خبر: ۸۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید اعتبار مربوط به محرومیت زدایی، حمایت از اقشار ضعیف و توجه به محرومان در بودجه سال ۱۴۰۰ باید اصلاح شده و افزایش یابد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع درآمدهای نفتی یکی دیگر از اصلاحات ضروری لایحه بودجه است، افزود: درآمدهای نفتی باید  واقعی‌تر شود به این معنا که وابستگی به نفت باید کمتر و درآمدها واقعی‌تر شود  زیرا فروش 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت واقعی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: دولت باید راهکاری برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی پیش بینی کند تا از این طریق سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه سال 1400 افزایش یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اعتبار مربوط به محرومیت زدایی، حمایت از اقشار ضعیف و  توجه به محرومان به ویژه در حوزه بودجه‌های سرمایه ای و عمرانی در بودجه سال 1400 باید اصلاح شده و افزایش یابد، دولت باید این توصیه‌ها را در اصلاح بودجه مدنظر قرار دهد تا بتوان شاهد تصویب بودجه در مجلس باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس در پاسخ به این پرسش که اگر اصلاحات بودجه در راستای منافع مردم نباشد، امکان رد دوباره آن وجود دارد؟ توضیح داد: ما نمی‌توانیم از منافع مردم و مصالح ملی کوتاه بیاییم بنابراین توصیه می کنیم که اصلاحات موردنظر اجرا شود.

برچسب ها: بودجه ، دولت ، مجلس ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: