bazarnews

کد خبر: ۸۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیر تعاون روستایی گفت: اهمال‌کاری‌ها در توزیع نهاده‌های دامی، ظلم به تولیدکننده و مردم است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: گاهی کشاورزان از به موقع پرداخت نشدن وجه خریدهای تضمینی گلایه‌مند هستند و لازم است تلاش کنید تا هر سال در کمترین زمان ممکن وجه خرید تضمینی به حساب کشاورزان واریز شود و با این کار قدردان تلاش‌های این قشر زحمت کش باشیم.

او در ادامه با انتقاد از برخی اهمال‌کاری‌ها در توزیع نهاده‌های دامی، خاطرنشان کرد: اگر یکبار به دلیل مشکلی نتوانیم نهاده‌های دامی را به دست تولیدکنندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ برسانیم ایراد نیست اما اینکه این موضوع به یک روال تبدیل شده و تدوام یابد، ظلم به تولیدکننده و مردم است.

عابدینی تأکید کرد: نباید اجازه داد تا عده‌ای با ایجاد مشکلاتی در عرصه توزیع درست نهاده‌های دامی و ارسال به موقع آن به تولید کننده، موجب افزایش قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ شوند چرا که فشار همه این نابسامانی‌ها بر دوش مردم خواهد بود و ‌باید نظارت دقیق در این عرصه وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مردم سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند، گفت: مردم از این مسائل آسیب می‌بینند و باید با جدیت تلاش کنیم تا محصولات ضروری با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

او خاطرنشان کرد: هدف اصلی اسلام و انقلاب این است که مردم با کرامت زندگی کنند و نباید نسبت به مسائل و مفاسدی که کرامت مردم را به مخاطره می‌اندازد سکوت کرد و آنها را نادیده گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: مسئولان به خوبی دیده‌بان نظام باشند و هیچ واهمه‌ای از برخورد با سوء استفاده کنندگان نداشته باشند تا در قیامت سربلند باشند.

در ابتدای این دیدار آقای شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این عرصه ارائه کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: