bazarnews

کد خبر: ۸۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
فرماندار شهرستان درگزین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۷ طرح بزرگ صنعتی، اقتصادی، کشاورزی، خدماتی و زیرساختی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در این شهرستان بهره برداری شد.

«علی اصغر ناظری پور» در آیین افتتاحیه طرح ها همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر با بیان اینکه درگزین دومین شهرستان از لحاظ بیشترین تعداد طرح های قابل افتتاح در استان همدان است، افزود: افتتاح این طرح ها زمینه اشتغالزایی ۲ هزار و ۳۰۷ نفر را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: طرح فیبر نوری مسکن مهر شهرستان درگزین با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شد که با افتتاح آن، درگزین اولین شهرستان استان است که خط تلفن تمامی شهرها و روستاهای آن به فیبر نوری متصل شده است.

فرماندار درگزین با اشاره به افتتاح ۲ واحد گلخانه ای به مساحت های ۱/۵ هکتاری و یک هکتاری که از بزرگترین گلخانه های استان همدان است، از آغاز عملیات اجرایی گلخانه ۲۰ هکتاری با اشتغال ۱۰۴ نفر و سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان با ظرفیت تولید چهار هزار و ۳۸۰ تن در این شهرستان خبر داد.

ناظری پور با اعلام اینکه اولین واحد شهرک گلخانه ۲۰ هکتاری درگزین در ۱۶ هزار متر مربع با ۶ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال ۲۰ نفر بهره برداری شد گفت: روشنایی و اصلاح شبکه مسیر کریدور شمال استان در روستای نظام آباد نیز با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: افتتاح کارخانه تولید کفش بهمن اسپورت با اشتغال ۶۰ نفر با  چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر طرحهای دهه فجر این شهرستان است.

فرماندار درگزین از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی درگزین با ۵۷ هکتار در ۲۰۰ قطعه برای پیش بینی اشتغال ۲ هزار نفر و سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه پمپاژ گاز شهرک گلخانه درگزین با خط انتقال هفت هزار متر و سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری شده است.

ناظری پور عنوان کرد: چهار پروژه آموزش و پرورش شهرستان درگزین شامل مدرسه ۹ کلاس روستای نیر، مدرسه چهار کلاس تربیت قروه درگزین، مدرسه ۲ کلاس روستای درگزین، سالن اجتماعات روستای درگزین با ۶ میلیارد تومان اعتبار و با کمک خیرین به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: درگزین با تمام سختی ها و مشکلات در مسیر تحولات بزرگ اقتصادی قرار گرفته و طی یک و نیم سال گذشته چهره اقتصادی شهرستان دگرگون شده است.

فرماندار درگزین اظهار داشت: دستیابی به قطب اقتصادی منطقه شمال استان، برای درگزین دست یافتنی است و امروز با این افتتاحیه ها گام بلند و محکمی برای دست یابی به این هدف برداشته شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: