bazarnews

کد خبر: ۸۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، تهیه بسته شتاب‌دهنده جذب سرمایه‌گذار خارجی ویژه اکسپوی دبی در دستور کار قرار می‌گیرد.

از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، با حضور «سید علی محمد موسوی» معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در دفتر «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه همکاری مشترک درباره اکسپو ۲۰۲۰ دبی و سایر ظرفیت‌های دو مجموعه منعقد شد.

این تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف تدوین و اجرای راهبرد اهداف اقتصادی درخصوص مشارکت ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی امارات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان مذکور برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی برای اقتصاد ایران در قالب تهیه بسته تشویقی تحت عنوان بسته شتاب‌دهنده جذب سرمایه‌گذار خارجی ویژه اکسپوی دوبی منعقد شد.

برپایه این گزارش، همکاری و تعامل دو دستگاه دولتی درباره مشارکت در رویدادهای مختلف داخلی و خارجی از جمله همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و سمینارها ، برنامه‌ریزی برای برپایی پاویون سرمایه‌گذاری خارجی ایران در نمایشگاه‌های تخصصی بازارهای کشورهای خارجی هدف و همچنین اطلاع‌رسانی رویدادهای تخصصی و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت های دو طرف برای حضور در توسعه بازارهای هدف، از دیگر مفاد تفاهم‌نامه است.

به گزارش ایرنا،  نمایشگاه اکسپو برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه، آسیا و آفریقا با حضور ۱۹۲ کشور از سراسر جهان برگزار می‌شود. امارات امتیاز برگزاری این رویداد مهم را سال ۲۰۱۴ کسب کرده است.

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰  دبی در بحبوحه شیوع بیماری «کووید-۱۹ » در امارات به صورت رسمی تا اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) به تعویق افتاد.

برچسب ها: دوبی ، اکسپو ، نمایشگاه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: