bazarnews

کد خبر: ۸۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ساماندهی بیش از 91 درصد از گلزارهای شهدای استان خبر داد.

سید جمال‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 2 هزار و 889 شهید از شهدای والامقام استان زنجان در 426 گلزار مدفون هستند که از این تعداد 2 هزار و 652 مزار در 328 گلزار ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه مزار 21 شهید از مزار شهدای استان در حال ساماندهی است، ادامه داد: مزار این 21 شهید در پنج گلزار قرار دارد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 216 مزار شهدای والامقام استان که در 93 گلزار قرار دارد، نیاز به ساماندهی دارد، تاکید کرد: ساماندهی مزارهای باقی مانده به اعتباری بالغ بر 3 میایارد و 200 میلیون ریال نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ساماندهی گلزارها سبب رضایت و خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌شود و این وظیفه همه دستگاه‌ها است که با همکاری هم این مکان‌ها را ساماندهی کنیم.

وی یادآور شد: در این خصوص چند جلسه با مسؤولان ذیربط برگزار شده تا برگزاری کنگره ملی 3هزار 535 شهید استان همه گلزارها ساماندهی شود.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: