bazarnews

کد خبر: ۸۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰
بهره برداری از هفت طرح تعاونی حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان همدان در آئینی سراسری و به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهوری آغاز شد.

برای اجرا و بهره برداری از این ۷ طرح تعاونی روستایی و عشایری در مجموع اعتباری معادل ۱۱۹.۵ میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال برای ۸۵ نفر در مناطق روستایی شهرستان های مختلف استان همدان فراهم شده است.

افتتاح ۲ واحد سردخانه در روستاهای امیرآباد و خورونده با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۰ نفر،۲ واحد تولید پوشاک در روستاهای ورقستان و خنجرآباد با ۱۰.۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲۵ نفر اشتغالزایی در شهرستان رزن از جمله این طرح های تعاونی است.

واحد تولید پوشاک روستای جامیشلو شهرستان درگزین با ۴ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۸ نفر از دیگر طرح هایی بود که امروز همزمان با طرح های تعاونی سراسر کشور در همدان به بهره برداری رسید.

واحد کشت گلخانه ای روستای گل آباد شهرستان تویسرکان نیز با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷ نفر به بهره برداری رسید.

همچنین بهره برداری از یک واحد فرآوری معدنی نیز با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۲۵ نفر در شهرستان فامنین آغاز شد.

لازم به ذکر است، ۱۴۲ هزار و ۳۵۸ طرح اشتغال روستایی و عشایری در سراسر کشور با سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۶۳ هزار و ۲۴۳ نفر عصر دوشنبه با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی و افتتاح شد.

خبرآنلاین/

برچسب ها: تعاونی ، روستایی ، عشایری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: