bazarnews

کد خبر: ۸۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
استاندار تهران گفت: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی عوارضی خودروهای عمومی مردم رباط‌کریم در عوارضی اتوبان تهران ساوه برداشته می‌شود و از اول اسفند عوارض پرداخت نخواهند کرد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های رباط کریم و پرند در خصوص عوارضی اتوبان ساوه اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی عوارضی خودروهای عمومی مطلقاً برداشته می‌شود و هیچ عوارضی پرداخت نخواهند کرد، لذا لیست خودروهای عمومی را فرمانداری به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و از اول اسفند عوارض پرداخت نخواهند کرد.

وی در پاسخ به سوألی در مورد کسانی که شغل‌شان در تهران است و مجبور به رفت‌وآمد هستند نیز گفت: در حال چانه‌زنی هستیم برای خودروهای عمومی که پلاک آن‌ها رباط‌کریم است که بر اساس پیمایش عوارض محاسبه شود و پیشنهادی شده که مبلغ عوارض به شکل پنجاه درصد محاسبه شود.

استاندار تهران با بیان اینکه مراحل قانونی بخش شدن پرند در حال طی شدن است، تصریح کرد: بخش شدن پرند مطالبه به حق مردم این شهر است و ما هم تکلیف داریم که این‌کار را پیگیری کنیم.

محسنی بندپی افزود: ما در دهه مبارکه فجر در شهرستان رباط‌کریم با محوریت و مدیریت فرماندار و همکاری همه مسؤولان در شهر رباط‌کریم و پرند شاهد افتتاح پروژ‌ه‌های متعدد هستیم تا عیدی خوبی را در حوزه مدیریت شهری به مردم تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: امروز در شهرستان رباط کریم ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۷ هزار نفر به بهره‌برداری رسید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: