bazarnews

کد خبر: ۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
معاون وزیر کشور درباره افدامات صورت گرفته درباره صید ترال گفت: با اقدامات انجام شده در وزارت کشور صید ترال متوقف شد و دستورالعملی برای صید تصویب و برای دولت ارسال شد.
 

«حسین ذوالفقاری» در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طول این مدت با استفاده از اعتبارات اختصاصی حدود ٣٠٠ کیلیومتر انسداد مرز انجام شده و ٢٢٧ پاسگاه مرزی احداث و یک هزار کیلومتر جاده مرزی ساخته شده است.

وی با اشاره به آب، برق و گاز رسانی به پاسگاه‌های مرز‌ی افزود: اعتبار ویژه‌ای برای کنترل مرز در شرق کشور اختصاص داده شد؛ امیدواریم نقاط شرقی کشور که خلاء مرزی داشتیم، تکمیل شود.

معاون امنیتی و انتطامی وزیر کشور درباره افدامات صورت گرفته درباره صید ترال بیان داشت: با اقدامات انجام شده در وزارت کشور صید ترال متوقف شد و دستورالعملی برای صید تصویب و برای دولت ارسال شد.

ذوالفقاری گفت: با همکاری وزارتخانه‌های دادگستری و امور خارجه حدود یک هزار و ۵٠٠ زندانی ایرانی در کشور‌های منطقه به کشور مسترد شدند تا در کشور ادانه دوره محکومیت خود را بگذرانند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پاکسازی زمین‌های آلوده به مین از زمان جنگ نیز عنوان کرد: در طول هفت سال گذشته حدود یک میلیون هکتار زمین را پاکسازی و تحویل به کشاورزان داده ایم.

 

میزان/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: