bazarnews

کد خبر: ۸۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۳ فناور برتر جوان برتر پارک فناوری پردیس معرفی و تقدیر شدند.
 

مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس همزمان با معرفی و تقدیر از فناوران برتر این پارک امروز با حضور مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این مراسم از ۳ فناور برگزیده شاغل در پارک فناوری پردیس، تقدیر شد.

مریم زارع از یک شرکت دانش بنیان که پیش از اینها ۵ گرنت فناوری از ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری دریافت کرده بوده و تاکنون نقش مؤثر در تولید و توسعه ۷۰ محصول دانشی و نوآورانه حوزه پلیمر و مهندسی پزشکی در شرکت مستقر در پارک داشته نفر اول برگزیده این مراسم شد. وی همچنین مشاور و مجری ۳ هسته نخبگانی در طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان بود.

اباقان قهرمان دانش‌آموخته مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت کارآفرینی از دانشگاه بارسلون اسپانیا، دارای ۳ مقاله ISI و مؤثر در تولید ۴ محصول دانشی در یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس نیز به عنوان یکی دیگر از فناوران برتر در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین سید خلیل حسین زاده به دلیل مشارکت در طرح کلان ملی «توسعه دستگاه‌های جراحی الکتریکی» از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوشمند انعقاد عروق بزرگ در دستگاه‌های جراحی الکتریکی» و «طراحی و ساخت دستگاه‌های جراحی الکتریکی با قابلیت انعقاد با پلاسمای گاز آرگون»، به عنوان فناور برتر پارک پردیس مورد تقدیر قرار گرفت.

 

مهر/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: