bazarnews

کد خبر: ۸۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
سید اسلام نمازی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را طی پیامی تبریک گفت و عملکرد یکساله این اداره را تشریح کرد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. سید اسلام نمازی گفت؛پیروزی انقلاب اسلامی،فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد.

به مناسبت ایام دهه فجر تشریح شد؛
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه عملکرد سال جاری این اداره را تشریح کرد.
سید اسلام نمازی رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دهدشت در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین با بیان اینکه این اداره  در سال ۹۹با توجه به اینکه بیماری کرونا همه چیز را تصرف  خود قرار داده بود و باعث تعطیلی  کارگاه ها،اصناف، و پروژه ها شده بود با مدیریت  و  تدریس همکاران  شهرستانی  و  استانی از جمله مدیرکل اداره استان و بازرسی و پیگیری بازرسان شدید و بازرسی  از کارگاه ها در خصوص  رعایت  پروتکل های بهداشتی  که در همین خصوص حدود ۱۵۰۰بازرسی انجام گرفت توانستیم تعطیلی کارگاه را به  حداقل ممکن برسانیم و همچنین  با در اختیار  قرار دادن حدود ۵۱میلیارد تسهیلات به کارفرمایانی که بازار کسب و کار آنان دچار رکود شده بود تا حدودی توانست از ضرر و زیان آنان جلوگیری نماید. نمازی بیان کرد؛ ضمن اینکه کارهای در یکسال گذشته  صورت گرفت می توان به آن اشاره کرد و پرداخت تسهیلات مشاغل  خانگی با مبلغ حدود ۳میلیارد ریال به متقاضایی که می خواستند در این راستا سرمایه گذاری نمایند پرداخت گردید.
 وی همچنین افزود؛تسهیلات مشاغل روستایی  و فراگیر و یک اقدامات مهمی بود که توانست تا حدودی به اشتغال پایدار شهرستان کمک شایانی  نماید.
بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب کارورزی اقدامات بسیار خوبی بود که انجام گرفت اقدامات دیگری که در یکسال  گذشته انجام  گرفته به موارد ذیل اشاره کرد 

۱-بررسی حوادث ناشی از کار ۲-بررسی رتبه و تعیین سلامت شرکت‌های خدماتی ۳-بررسی سلامت ایمنی شرکت ۴-بررسی مشاغل سخت و زیان آور ۵- نظارت بر تعاونی ها ۶-بررسی و صدور آرا توسط مراجع حل اختلاف اداره‌ ۷-نظارت بر اجرای  دوره های آموزش ایمنی کارگران و کارفرمایان.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: