bazarnews

کد خبر: ۸۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
برج ترنج از دیگر برج های زیبا و منحصر به فرد در منطقه 22 تهران است که نام دیگر این پروژه دژبان ارتش است. اگر قصد پیش خرید واحد های برنج ترنج را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص تعداد واحد های مسکونی و همچنین مشخصات این پروژه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همان طور که می دانید منطقه 22 یکی از ناب ترین مناطق تهران است که به دلیل دسترسی به اتوبان های اصلی تهران، مراکز خرید، ورزشگاه آزادی و... در دسته مناطق ایده آل تهران برای سرمایه گذاری و سکونت انتخاب شده است.

در همین خصوص تا به امروز برج ها و پروژه های ساختمانی عظیمی در این منطقه در حال احداث هستند که هرکدام از آن ها دارای مزایا و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود است. اگر به دنبال کسب اطلاعات از مشخصات کلی برج دژبان ارتش (برج ترنج) هستید ادامه این بخش را به هیچ عنوان از دست ندهید!

بررسی تعداد واحد های مسکونی در برج ترنج منطقه 22 تهران

بررسی مشخصات و ویژگی های پروژه برج ترنج در منطقه 22

این پروژه در حال حاضر یکی از ایده آل ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 است که به واسطه آن می توانید علاوه بر سرمایه گذاری، زندگی راحتی را در این برج تجربه کنید. اگر بخواهیم اطلاعات کامل تری در خصوص تعداد واحد های مسکونی این پروژه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، این طور می توانیم بیان کنیم که:

پروژه ترنج دارای 2 برج مجزا 21 و 27 طبقه است که در حال حاضر برج 27 طبقه آن در مرحله اسکلت و سقف قرار دارد و تا پایان سال 1400 در اختیار خریداران خود قرار می گیرد اما در سوی دیگر برج 21 طبقه آن هنوز در مرحله ساخت و ساز قرار نگرفته است.

برج 27 طبقه ای: در برج 27 طبقه ای می توان شاهد 191 واحد مسکونی به متراژ های 85 تا 100 متری بود که با برخورداری از امکاناتی بی نظیر و منحصر به فرد همچون سالن اجتماعات، کمد دیواری، انباری، بالکن، سرمایش و گرمایش مرکزی(چیلر)، زنگ خطر آسانسور، سالن ورزشی، دوربین مداربسته، ویو دریاچه، پارکینگ، خواب مستر و... میزبان شما عزیزان است.

برج 21 طبقه ای: این برج نیز امکانات برج 27 طبقه ای را در دل خود دارد اما تعداد واحد های مسکونی آن به 83 واحد می رسد که متراژ آن ها از 95 تا 130 متر متغییر است.

بررسی تعداد واحد های مسکونی در برج ترنج منطقه 22 تهران

پروژه ترنج در کدام بخش از منطقه 22 تهران قرار گرفته است؟

اگر اطلاعات کاملی در خصوص محل قرارگیری این پروژه دارید، باید بدانید که برج های این پروژه در شهرک گلستان - بین میدان ساحل و میدان دریاچه - جنب پروژه تجاری مسکونی پاسارگاد قرار گرفته اند که می توانید به صورت انفرادی نیز اقدام به مشاهده این پروژه در منطقه کنید.

 

بررسی ویژگی ها و دلایل محبوبیت پروژه ترنج در منطقه 22

پروژه ترنج در مقایسه با سایر پروژه های دیگر دارای ارزش و اعتبار خاصی است که این موضوع باعث افزایش میزان عملکرد پروژه و همچنین درخواست افراد خواهد داشت. برج های پروژه ترنج در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته اند که این موضوع می تواند باعث افزایش جذابیت و ویوی برج باشد.

در سوی دیگر دسترسی آسان به مراکز تفریحی ، خدماتی و دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی از دیگر مزایای این پروژه است که این موضوع خود از اهمیت قابل توجه ای برخوردار می باشد.

 

چطور می توانیم اطلاعات کامل تری در خصوص این پروژه به دست آوریم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه برج ترنج می توانید از طریق وبسایت دیار 22 با کارشناسان فروش در تماس باشید تا اطلاعات کامل تری در این خصوص دریافت کنید.

 

 

برچسب ها: برج ، مسکن ، منطقه 22 تهران
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: