bazarnews

کد خبر: ۸۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه دولت و تلاش نمایندگان استان اردبیل در مجلس، بودجه سال آتی این استان ۷۸ درصد نسبت به سال جاری افزایش دارد.

سیدغنی نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بودجه سال آتی استان اردبیل هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر جهت افزایش فرصت‌های اشتغال در شهرستان‌های جنوب استان اردبیل افزود:  ۷۰۰ میلیارد ریال برای کمک به ایجاد اشتغال روستایی و پایدار در شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

او همچنین از پیگیری و تلاش برای تحقق خواسته مردم منطقه خورش‌رستم برای شهرستان شدن خبرداد و بیان کرد: خواسته مردم این منطقه به دولت پیشنهاد شده و منتظر تصمیم نهایی از سوی مسئولان هستیم.

نظری اظهارکرد: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان درمانگاه فعلی تامین اجتماعی شهر خلخال، برای بهسازی درمانگاه جدید در این شهر نیز ۶۰ میلیارد ریال  اعتبار تخصیص یافته و اقدامات لازم در این خصوص بزودی آغاز خواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی شهر خلخال گفت: در حالی که نقش شورای اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی ارزنده و تعیین‌کننده است، ولی شورای اسلامی این شهر به حوزه شهرداری و فعالیت‌های محدود آن خلاصه شده است.

او اظهارکرد: درآمد محلی شهرداری خلخال در سال جاری و از محل افزایش ساخت و سازها قابل توجه است ولی عملا مردم شهر در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی از این درآمد بهره‌ای نبرده‌اند.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
(ایسنا)

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: