bazarnews

کد خبر: ۸۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: ۱۲ هزار نفر در چهل و هشتمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی ثبت نام کردند.

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: براساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی از تاریخ ۷ اسفند ۹۹ به روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ تغییر یافت زیرا داوطلبان با توجه به تغییر برخی از منابع خواستار تعویق آزمون بودند.
رئیس مرکز سنجش پزشکی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در آزمون دستیاری پزشکی گفت: به دلیل تغییر زمان برگزاری آزمون فرصت مجددی برای داوطلبان در نظر گرفته شد که بر اساس آخرین آمار تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر در این دوره ثبت نام کردند.
هاشمی نظری گفت: داوطلبان آزمون دستیاری تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ فرصت داشتند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و ویرایش اقدام کنند.
وی ادامه داد: همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) همزمان با ثبت نام منتشر شده است.
هاشمی نظری بیان کرد: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: