bazarnews

کد خبر: ۸۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۳۱۷ کارگر در استان قزوین در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی از بیمه بیکاری بهره مند شدند.

رضا گروسی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۴۰ نفر در قزوین، یکهزار و ۶۷۷ نفر در البرز، ۷۶۰ نفر در تاکستان و ۴۶۰ نفر در بویین زهرا درخواست بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری را در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده‌اند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اشتغال مجدد مقرری بگیران، گفت: در این مدت ۷۶۹ نفر شامل ۲۰۱ نفر در قزوین،۴۴۱ نفر در البرز ، ۴۳ نفر در تاکستان، ۳۵ نفر در آبیک و ۴۹ نفر در بوئین زهرا از طریق معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات کارفرمایی، واحدهای کار، خوداشتغالی تبصره یک ماده ۶ و... به اشتغال مجدد بازگشته‌اند.

گروسی اضافه کرد: همچنین ۶ نفر از این مقرری بگیران به نهضت سوادآموزی و ۷۳ نفر به سازمان فنی و حرفه‌ای جهت فراگیری آموزش لازم جهت اشتغال مجدد معرفی و در ۱۰ ماهه امسال هشت نفر از این طریق صاحب شغل شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری کمیته‌های استانی جهت حمایت از بنگاه‌های مشکل دار، افزود: از ابتدای امسال ۱۵ جلسه اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قزوین و ۴۳ جلسه کارگروه فرعی با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ۲۳۹ بنگاه اقتصادی تشکیل شده که ۳۳۲ مصوبه برای حمایت از آنها داشته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: