bazarnews

کد خبر: ۸۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
سرپرست مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به یک هزار و ۸۸۸ فقره پرونده متقاضیان در استان پرداخت شده است.

سید مسعود هاشمی نژاد اظهار داشت: این بانک جهت حفظ رسالت و مسوولیت اجتماعی خود با پرداخت تسهیلات در زمینه‌هایی همچون سیل زدگان، زلزله زدگان و قرض‌الحسنه های مختلف مانند ازدواج و تسهیلات دانشجویان مقطع دکترا در حداقل زمان و کمترین بروکراسی اداری نقش داشته است

وی افزود: بانک توسعه تعاون در راستای رسالت اجتماعی خود نسبت به سیل زدگان به یک هزار و 14 فقره پرونده، 119 میلیارد و 175 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده که بیشتر مربوط به حوزه جنوب استان است.

سرپرست مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون ایلام یادآور شد: همچنین تسهیلات ازدواج به 173 فقر پرونده با اعتبار 96 میلیارد و 500 میلیون ریال به متقاضیان پرداخته شده است.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: بر اساس اساسنامه بانک 70 درصد از خدمات و محصولات بانک به بخشی تعاونی شرکت‌های تعاونی، اتحادیه ها و اعضای آنها و 30 درصد از خدمات خود را به عموم مردم یعنی بخش غیردولتی ارائه می کند.

وی تاکید کرد: از توانمندی‌های دیگر این بانک می توان به موضوع خدمات بانکی نوین و الکترونیک اشاره کرد که این بانک با متنوع بودن خدمات الکترونیکی نظیر پایانه‌های فروشگاهی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و خدمات درگاه های اینترنتی توانسته به این مهم دست یابد و سبب رضایت مشتریان خود را فراهم کند.

سرپرست مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون ایلام ادامه داد: این بانک یک بانک فرابخشی است که در تمامی بخش‌های اقتصادی فعالیت داشته و در ارائه خدمات به فعالیت های اقتصادی متفاوت از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و گردشگری جهت ایجاد طرح ها و پروژه ها به منظور حفظ و ایجاد اشتغال آمادگی دارد.

هاشمی نژاد با بیان اینکه اقتصاد کشور بانک محور است، افزود: با توجه به رقابت صنعت بانکداری در کشور بانک‌ها نقش ارزنده و ویژه‌ای را در اقتصاد دارند و با وجود سیستم بانکی توانا و اثرگذار در عرصه پولی می توان به داشتن اقتصادی توسعه یافته امیدوار بود.

وی یادآور شد: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از چهار بانک عامل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، توانست با پنج مرحله تخصیص اعتبار تا پایان آذرماه عملکردی بیش از 75 درصد برنامه‌های خود را تحقق بخشد.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون ایلام، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری زمینه محرومیت زدایی از مناطق روستایی را فراهم کرده است، گفت: طی 9 ماهه امسال 655 فقره پرونده تسهیلاتی با اعتبار پنج میلیارد و 560 میلیون ریال در بخش‌های حمایتی و عادی واگذار و زمینه اشتغال یک هزار و 324 نفر در استان را فراهم کرده است.

هاشمی نژاد ادامه داد: این بانک در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی که بتواند منجر به اشتغال زایی و تولید شود حمایت کرده و مصداق بارز این موضوع پذیرش و عاملیت های مختلفی همچون اشتغال پایدار روستایی و عشایری در 2 بخش نهادهای حمایتی کمیته امام (ره) سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، عادی و اشتغال فراگیر، تبصره 16، تبصره 18 و مشاغل خانگی پرداخت تسهیلات تعاونی‌های دانش‌بنیان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون‌شهری نمونه‌ای از پرداخت تسهیلات در سال های اخیر این بانک است.

وی تاکید کرد: همچنین تسهیلات ازدواج به 173 فقره پرونده با اعتبار 10 میلیاد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

به گزارش آریا، بانک توسعه تعاون تنها بانک دولتی و تخصصی بخش تعاون است که در سال 1388 فعالیت خود را از صندوق تعاون کشور به بانک توسعه تعاون تبدیل و جهت حفظ و ایجاد اشتغال در سطح کشور نقش بسزایی داشته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: