bazarnews

کد خبر: ۸۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
استاندار مازندران گفت:ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند.

احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان  مازندران که با حضور علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تقویت تولید و سرمایه گذاری همواره مورد حمایت دولت است، افزود: برای حل مشکلات تولید و سرمایه گذاران اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و همواره برای حل مشکلات توسعه ای استان رایزنی کرده ایم.

حسین زادگان، اظهارکرد: برای کاهش اتکا دولت به درآمدهای نفتی باید گلوگاه های فرار های مالیاتی شناسایی و بسته شود.

وی ابراز کرد: ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند که علاوه بر مزایای اقتصادی و اجتماعی با عملی نمودن ارزش های معنوی و فرهنگی گام بزرگی در جهت برقراری عدالت اجتماعی برداشته می شود.

استاندار مازندران یادآور شد: صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشورها، اطمینان در سرمایه گذاری و ایجاد اعتبار در مبادلات بازرگانی نقش بسزایی دارد؛ این نقش به ویژه در تحقق و افزایش سرعت معاملات بین المللی آشکارتر می شود.

حسین زادگان، گفت: به منظور ارتقای شاخص های سهولت کسب و کار و مدیریت یکپارچه در انعقاد قرارداد بیمه اعتباری تسهیلات با شرکت های بیمه تمامی بانک های دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی، پست بانک و موسسه اعتباری توسعه در استان مازندران نسبت به اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی در این راستا تکلیف دارند.

ایسنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: