bazarnews

کد خبر: ۸۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: ۴۲ نفر از فعالان صنایع دستی روستای جزیره شمالی شهرستان گناوه این استان برای توسعه تولیدات خود تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

لیلا رحیمی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: جزیره شمالی قطب تولید صنایع‌دستی دریایی در استان بوشهر است و برای تحقق اشتغال پایدار و تولید بیشتر در این روستا هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات به صنعتگران آن اعطا شد.

وی افزود: جزیره شمالی به دلیل هم‌جواری با خلیج فارس و وجود مواد اولیه تولید در رشته صنایع‌دستی دریایی، مورد پیمایش این معاونت قرار گرفت و با همکاری دهیاری روستا دوره‌های آموزشی تولید محور در آن برگزار شد که در زمان حاضر به مرحله تولید رسیده‌است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر اضافه کرد:  با توجه به اهمیت فروش و حمایت از صنعتگران در شرایط شیوع کرونا، برگزاری کلاس‌های فراگیری چگونگی کار در فضای دیجیتال و کسب و کار اینترنتی، از اسفندماه سال جاری در این روستا آغاز می‌شود.

رحیمی اظهار کرد: بی‌تردید شرکت در این دوره و آشنایی با شیوه‌های نوین کسب و کار برای عرضه، معرفی و فروش محصولات تولیدی هنرمندان جزیره شمالی، بسیار مفید است.
وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم با ایجاد فضای آموزشی، هر نقطه از استان بوشهر را بر اساس استعداد و مواد اولیه توسعه دهیم تا بیشترین خروجی تولید با کمترین دغدغه ممکن حاصل شود.

روستای جزیره شمالی از توابع بخش ریگ در شهرستان گناوه است.

ایرنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: