bazarnews

کد خبر: ۸۷۱۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
مدل درآمدزایی شرکت های هرمی مانند کیونت، بسیار شبیه به پانزی است. این شرکت ها در بسیاری از کشور‌ها مانند کانادا هند و آمریکا و کشورمان ایران غیرمجاز است. در حقیقت نمایندگان این شرکت در ایران با وعده استخدام در پایتخت با حقوق عالی، با شماره افراد مختلف تماس می‌گیرند که در صورت موافقت سوژه، او را به مدتی طولانی تحت آموزش قرار می‌دهند.  

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز-یاسین بستوانچی؛ آن‌هایی که از مدتی را اسیر شرکت‌های هرمی بوده اند، احتمالا نام چارلز پانزی به گوششان خورده است. پانزی با گرفتن پول از افراد مختلف، قول سود ۵۰ درصدی در ۴۵ روز را میداد در حالیکه سود سالانه بانک‌ها فقط ۵ درصد بود. او این سود را با سرمایه دیگر افراد تامین می‌کرد. کاری که در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های هرمی مانند کیونت، در حال انجام آن هستند.

از آنجایی که مدل درآمدزایی این شرکت بسیار شبیه به پانزی است، فعالیت آن ها در بسیاری از کشور‌ها مانند کانادا هند و آمریکا و کشورمان ایران غیرمجاز است. در حقیقت نمایندگان این شرکت در ایران با وعده استخدام در پایتخت با حقوق عالی، با شماره افراد مختلف تماس می‌گیرند که در صورت موافقت سوژه، او را به مدتی طولانی تحت آموزش قرار می‌دهند.  

می‌توان گفت شگرد بزرگ این شرکت، استفاده از خودرو‌های لاکچری توسط مربیان برای به وجد آمدن زیر مجموعه‌ها و به کار بردن افراطی جملات انگیزشی، و تصویر سازی رویایی برای افراد به منظور دست یابی به آرزوهاست.

در کلیپ زیر، پیشینه این شرکت و فعالیت‌های غیرقانونی آن در کشورمان مورد بررسی قرار گرفته است:

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
mostafa
|
Netherlands
|
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
9
8
تا کی می خواهید دشمنی کنید با شرکت بزرگ کیونت بالاخره حقیقت هیچ وقت پنهان نمی شه دنیا رو میگیریم ایرانرو هم دوباره می گیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
8
9
همش مزخرفه حققیقت پیروز است
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
7
8
توف تو ذاتشون ک این همه جوون رو دارن بدبخت میکنن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: