bazarnews

کد خبر: ۸۷۱۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
سعید برخوری از اعطای بسته تشویقی توسط دولت برای صادرات محصول پیاز خبر داد و گفت: دولت به ازای صادرات هر کیلو صادرات پیاز ۵۰۰ تومان تحت عنوان بسته تشویقی به صادر کننده پرداخت می‌کند.

سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: هم‌اکنون صادرات پیاز این منطقه با ارائه بسته تشویقی برای صادرکننده‌ها، در حال انجام است و تصمیم صادرات پیاز را در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی اعلام کرد.

وی از اعطای بسته تشویقی توسط دولت برای صادرات محصول پیاز خبر داد و گفت: دولت به ازای صادرات هر کیلو صادرات پیاز ۵۰۰ تومان تحت عنوان بسته تشویقی به صادر کننده پرداخت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان به قیمت فعلی پیاز در بازار اشاره و عنوان کرد: با توجه به کیفیت نوع پیاز قیمت، این محصول در محل مزرعه تا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان و بیشتر نیز به فروش می‌رسد.

برخوری گران‌ترین نوع این محصول را پیاز سفید از نوع مینِروا اعلام کرد و بیشترین میزان پیاز منطقه جنوب کرمان را از نوع سفید برشمرد و مطرح کرد: مجموع پیاز طرح نخست و دوم منطقه جنوب کرمان را ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده و پیش‌بینی می شود بیش از ۶۰۰ هزار تّن در نوبت‌های کشت برداشت شود.

وی با بیان اینکه برداشت پیاز طرح نخست در منطقه جنوب کرمان از ۲۰ آبان‌ماه سال جاری آغاز شد، بیان کرد: برداشت پیاز طرح دوم هم تا اواخر اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از برداشت بیش از ۴۰ درصد پیاز طرح اول جنوب استان کرمان خبر داد و میزان سطح زیر کشت پیاز طرح نخست را ۹ هزار و ۵۰۰ هکتار و طرح دوم را چهار هزار و ۵۰۰ هکتار اعلام کرد.

آرمان کرمان/

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
والله تاالان که ازکشاورزان اصفهان خریدنکردن..پیازهادارن کودمیشن..کشاورزان افسرده شدن..بیچاره شدن..آقای مسئول زودتر اقدام کن.
R
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
دوچارصد برا پیاز سفیده درجه یکه.. پیاز زردو چیکاااارررر کنییییییم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: