bazarnews

کد خبر: ۸۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
نشست هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان با حضور اعضای کارگروه اشتغال برگزار شد.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان در نشست هم اندیشی طرح مشاغل خانگی استان ضمن تاکید بر اهمیت این طرح ، توضیحاتی در خصوص روند اجرایی طرح ارائه نمودند و ابراز امیدواری کردند با همراهی یکایک اعضا بتوان کاری گزین برای استان انجام گردد.

منصور تاجری بیان کرد: مسأله بیکاری از موضوعات مبتلا به جامعه است و رفع این مهم به جز با همت همه دستگاه های اجرایی محقق نمی گردد.

مدیر اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان نیز با اشاره به زوایای مختلف طرح، به تشریح مسیر آتی مشاغل خانگی در استان پرداخت و بیان داشت : با تغییر گفتمان در این حوزه که با نگاه جدید معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تار و پود مشاغل خانگی جاری شده است، نظام سازی از ارکان مهم موفقیت طرح خواهد بود از این رو ، هر یک از سازمان های عضو کارگروه با توجه به ظرفیت های خود می تواند در شکل گیری این نظام ها موثر بوده و به رسالت خویش در ایجاد اشتغال پایدار عمل نمایند و موفقیت را در دسترس بیشتری قرار دهند.

مرتضی نوری در همین راستا به ارائه مطالبی در خصوص الزامات شبکه های عمودی و افقی زنجیره ارزش پرداخت و تدوین یک برنامه جامع را با مشارکت همه اعضا خواستار شد تا بتوان از انجام کارهای موازی پیش گیری نموده و با هم افزایی ایجاد شده بتوان کیفیت اقدامات را ارتقا داد.

در ادامه سایر اعضاء شورا به تشریح فعالیت های مرتبط دستگاه های خود پرداختند و در خصوص برنامه جامع نکاتی بیان نمودند.

در پایان مقرر شد اعضای کارگروه در خصوص برنامه جامع و نقش شان در این مسیر تا نشست بعد به جمع بندی مناسب برای ارائه برسند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: